Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

The following säsong 1 skådespelare

Av Emelie Alanen - 8 mars 2014 23:12

   

Ryan Hardy - Kevin Bacon

  

Paul Torres - Adan Canto

 

Olivia Warren - Renee Goldsberry  

Molly - Jennifer Ferrin

 

Mike Weston - Shawn Ashmore

 

Joey Matthews - Kyle Catlett

     

Joe Carroll - James Purefoy   

  

Jacob Wells - Nico Tortorella

 

Emma Hill - Valorie Curry

 

Deidre Mitchell - Chinasa Oguagu

 

Debra Parker - Annie Parisse

 

Claire Matthews - Natalie Zea

   

Charlie - Tom Lipinski

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Alanen - 14 mars 2014 12:03

      Mycket hände under episode 6 i "the following", det var spännade och mycket tårar i det. Men som sagt så var det riktigt spännande, det finns en ny sida där man kan kolla på "the following" och den heter www.vodly.to och sen får man välja ...

Av Emelie Alanen - 6 mars 2014 21:30

         Jaha, avsnittet kom lite tidigare den här veckan. Men men jag har kollat på det nya avsnittet idag när jag kom hem och det var det bästa av dem bästa som jag har sätt men det var även det sorligaste som jag har sätt:'( Luke blir fångad o...

Av Emelie Alanen - 5 mars 2014 16:11

      Tänkte börja med att berätta lite om "The following", förra året så gick första säsongen på TV i Sverige och i år så går det på TV i USA men det är säsong 2 som går i USA i år och nästa år kommer det hit till Sverige (andra säsnongen).  ...

Presentation


The following

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards